Zabavno mršavljenje-preskakanje konopca

Zabavno mršavljenje-preskakanje konopca

Tražite zabavan način da budete u formi? Nabavite uže za preskakanje i krenite u akciju!

Zašto baš preskaknje konopca?

Preskakanje užeta je intenzivna kardio aktivnost, koja će vam pomoći da oblikujete sve mišiće na tijelu, počevši od ramena, preko zadnjice, pa do nogu.
U 45 minuta preskakanja sagorjećete 450 kalorija. Zbog toga sa ovom fizičkom aktivnošću na zabavan i lak način možete da se oslobodite viška kilograma.
Druga prednost ove fizičke aktivnosti je ta što vam za nju nije potrebna skupa oprema i možete da je praktikujete gdje god želite.

Šta vam je potrebno da počnete?

Konopac. Skoro svako od nas ima neko uže (konopac) u kući. Nije važno ni da li je to uže koje ste koristili kad ste bili mali ili ćete da kupite neko novo. Važno je samo da obratite pažnju na dužinu užeta. Da biste provjerili da li je konopac pravi za vas, stanite na sredinu konopca, a ručke uhvatite rukama. Ako su ručke do vaših ramena, to je pravi konopac za vas.  

Udobne patike. Sa skakanjem cijeli teret pada na vaša stopala, pa zato prije nego što počnete sa ovom aktivnošću, nabavite kvalitetne patike koje će smanjiti pritisak na vaša stopala.

Sportski grudnjak. Zbog činjenice da će grudi stalno da vam “skaču”, potreban vam je dobar i čvrst sportski grudnjak, koji će vašim grudima osigurati dobru podršku.

Mekši pod. Kada preskačete konopac, izaberite mekšu podnu površinu. Kada ste u kući možete da skačete na tepihu, a u dvorištu birajte travnatu površinu.

Osnovni skokovi

Skakanje u mjestu. Glavu i ledja držite uspravno, dok skačete sa jedne noge na drugu, omogućavajući konopcu da prodje ispod nogu. Sa svakim skokom, prebacujte svoju težinu sa jedne noge na drugu. Ovu vježbu uradite 70 puta u minuti i to računajući tako da je svako smjenjivanje noge, jedan skok. Kako budete napredovali i ulazili u formu, možete i povećavati broj skokova u jednoj minuti.

Naprijed – nazad. Skačite naprijed-nazad, kako biste učvrstili mišiće na nogama. Trudite se da radite 70 takvih skokova u minuti.

Skakanje trčećim pokretima. Svaki put kad preskočite konopac, savijte koljena ispred vas, kao što radite dok trčite. Ovo uradite 80 puta u minuti.

Napredniji skokovi

Dvostruko preskakanje. Konopac treba da prodje ispod vas dva puta na svaki vaš skok. Pokučajte to da uradite bar jednom, ako možete. Možete da radite 100 običnih skokova i na svaki deseti skok da ubacite dvostruko preskakanje.  

Osmica. Ruke treba da su u visini kukova. Kada konopac predje preko vaše glave, ukrstite ruke i skočite kroz krug koji ćete formirati konopcem.

Preskakanje konopca je vrlo zabavno. Eksperimentišite sa različitim skokovima i nećete ni osjetiti da je prošlo 45 minuta, a sagorjećete 450 kalorija i pri tom osjećati da ste puni energije.

O NAMA

Portal namijenjen ženama i svima koji žele da saznaju više o ženama. Mi smo tu, ne samo za modernu i savremenu ženu, nego i za one koje se ne osjećaju tako. Tu smo za majke, domaćice, poslovne žene, mlade i one u najboljim godinama. Svakodnevno spremamo za svakoga po nešto. Hvala vam što nas pratite ;)

PRATITE NAS NA

© 2011 zenasamja.me. Sva prava zadržana.