Ugljikohidrati koji su gori od bijelog hljeba

Odlučili ste iz ishrane da izbacite bijeli hljeb, ali da li ste sigurni da ste time svoj organizam lišili svih ugljikohidrata kojima su u preradi oduzeta hranljiva svojstva? Naime, osim bijelog hljeba postoje i neke druge namirnice koje sadrže vrlo malo ili nimalo nutricionističke vrijednosti. Provjerite ima li u vašoj kuhinji 'uljeza' čija porcija sadrži i više od preporučene dnevne količine ugljenih hidrata važnih za snabdijevanje tijela energijom.

Ugljikohidrati koji su gori od bijelog hljeba

1. Kafa sa puno šećera, šlagom i čokoladom
U kafi s raznim slatkim dodacima može se skupiti i do 400 kalorija, i tako ovaj napitak može činiti cijeli jedan obrok ili vrlo izdašan dezert! Takodje, može da sadrži količinu ugljikohidrata poput velike porcije tjestenine: 60 do 80 grama.

2. Voćni šejkovi
Ako dan ne možete početi bez šejka ili frapea držite se količine od najviše dva decilitra koja sadrži oko dvadeset grama ugljikohidrata.

U pet decilitara istog napitka može se skupiti i do 75 grama ugljikohidrata i 65 grama šećera.

3. Krekeri sa sirom
Ne sadrže astronomsku količinu ugljikohidrata, ali vrlo su loši jer nemaju nijednu drugu hranljivu materiju. Puni su aditiva, hemikalija i vještačkih boja, a mogu da sadrže i kukuruzni sirup krcat fruktozom. Nemojte da vas zavara organska verzija - možda ima manje vještačkih sastojaka, ali prerađeno brašno i punomasni sir ni ovdje nećete izbjeći.

4. Mafini
Omiljena jutarnja poslastica može da sadrži čak 64 grama ugljikohidrata i više od trideset grama šećera. Ako je napravljen od prerađenog brašna, šećera i maslaca ne razlikuje se od komada torte. Zato se držite manjih mafina, mase otprilike pedeset grama i ako je moguće kupujte one od cijelog zrna.

5. Voćni jogurt
Običan jogurt odličan je izbor za užinu prije vježbanja i kasno uveče, ali onaj sa komadima voća druga je priča. Jedna porcija običnog jogurta sadrži između 12 i 15 grama ugljikohidrata, a onaj sa voćem može da sadrži i do trideset, od čega je polovina prerađenih ugljikohidrata koji brzo izgaraju. Puno zdravija varijanta je da uz običan jogurt grickate svježe voće.

Prva.rs

Slični članci

IZDVAJAMO IZ GALERIJA

SAVJET
DANA

Lisnato tijesto

RECEPT
DANA

Griz Kocke

  • Najčitanije

  • Zanimljivo

  • Najviše lajkova

PRATITE NAS NA

KALKULATORI

O NAMA

Portal namijenjen ženama i svima koji žele da saznaju više o ženama. Mi smo tu, ne samo za modernu i savremenu ženu, nego i za one koje se ne osjećaju tako. Tu smo za majke, domaćice, poslovne žene, mlade i one u najboljim godinama. Svakodnevno spremamo za svakoga po nešto. Hvala vam što nas pratite ;)

PRATITE NAS NA

© 2011 zenasamja.me. Sva prava zadržana.