Hrana koju ne bi trebalo da jedete poslije 19 sati

Stručnjaci kažu da ne treba jesti posle 19 časova i objašnjavaju zašto kasna večera može biti opasna po zdravlje. Ukoliko se ipak odlučite da jedete nakon 19 časova, onda izbjegavajte sledeće namirnice.

Hrana koju ne bi trebalo da jedete poslije 19 sati

Pržena hrana

Masna, teška hrana je, očito, krcata kalorijama i masnoćama, ali i teško se vari, zbog čega se ujutro možete osjećati umorno i tromo, odnosno nenaspavano. Ako ste gladni, umjesto kalorične, masne hrane izaberite manji sendvič od beskvasnog hleba sa ćuretinom.

Crveno meso

Kao i masna hrana, i crveno meso se teško vari zbog čega bi vam mogao biti problem zaspati. Crveno meso je najgori izbor hrane posle 19 sati, ali i velika porcija piletine imaće isti loš učinak. Ne morate u potpunosti izbjegavati bjelančevine, samo pazite da jedete krto meso u malim količinama, poput ćurećih prsa ili šoljice jogurta.

Začinjena hrana

Uživanje u ljutoj i začinjenoj hrani iza 19 sati može vas koštati dobrog sna. Osim toga, (pre)začinjena hrana uzrokuje nadutost i probavne smetnje, naročito ako pola sata nakon konzumiranja takve hrane legnete u krevet.

Tijesto

Svi oblici tijesta su puni ugljenih hidrata i njih bi trebalo konzumirati samo ako ćemo nakon toga imati fizičku aktivnost.

Šećer i kofein

Šećer i kofein mogu uzrokovati nemiran san. Npr. čokolada sadrži i jedno i drugo i ona nas ne čini sitijima, pa ako žudite za čokoladom, ne mora značiti da ste gladni, nego da jednostavno imate potrebu za slatkišima. Bolji izbor biće topli čaj ili čaša čokoladnog mlijeka sa niskim procentom masnoće.

 

lepotaizdravlje.rs

O NAMA

Portal namijenjen ženama i svima koji žele da saznaju više o ženama. Mi smo tu, ne samo za modernu i savremenu ženu, nego i za one koje se ne osjećaju tako. Tu smo za majke, domaćice, poslovne žene, mlade i one u najboljim godinama. Svakodnevno spremamo za svakoga po nešto. Hvala vam što nas pratite ;)

PRATITE NAS NA

© 2011 zenasamja.me. Sva prava zadržana.