Zbog ovih grešaka loše spavate

Ukoliko imate problem sa spavanjem, budite se umorni ili imate bolove u ledjima i vratu, vjerovatno pravite neke od uobičajenih grešaka.

Zbog ovih grešaka loše spavate

Potrudite se da izbjegavate sljedeće:

Spavate na previsokom jastuku

Jastuk bi trebalo da podigne glavu onoliko visoko koliko je  potrebno da su vam ledja ispravljena dok spavate. Svako krivljenje kičme izaziva pritisk na pršljenove ili na živce, što rezultira bolom.

Jastuk koristite samo za glavu

Ako spavate na ledjima, stavite jastuk ispod koljena kako biste smanjili pritisak na donji dio ledja. Ukoliko spavate na stranu , jastuk stavite izmedju nogu. 

Spavate na starom dušeku

Veliki broj dušeka sa federima ima rok trajanja od pet do deset godina, u zavisnosti od kvaliteta I vremena koje provodite na njima. Ukoliko se na sredini kreveta pojavi udubljenje, mnogo je vjerovatno da ćete da se budite sa bolom u vratu, kukovima I ramenima.

Spavate na premekanom dušeku

Teško je reći kakav treba da bude savršen dušek.  Ako kada legnete na dušek , imate osjećaj da ćete da potonete u njega, znači da je dušek previse mekan. Ukoliko vam je karlica nekoliko centimetara ispod ostatka tijela, to će izazvati bolove.

Sapavate na pretvrdom dušeku

Tvrd dušek može da izazove bol u kukovima i ramenima. Rješenje za to može da bude mekša podloga od memorijske pjene.

Spavate sa punim stomakom

Barem tri sata prije spavanja ne bi trebalo da jedete masnu, prženu ili začinjenu hranu. Ako već morate da jedete pred spavanje, onda preferirajte hranu koja se lako vari.

Pijete alkohol prije spavanja

Iako će vam alcohol pomoći da lakše zaspite, rizikujete da imate loš san praćen čestim buđenjima.

Spavate na stomaku

Spavanje na stomaku može da bude prilično neudobno. Da biste lakše disali, glavu morate da okrenete na stranu, što će prouzrokovati krivljenje kičme. Za udobnije spavanje u ovom položaju, možete da stavite jastuk ispod stomaka.

Spavate u sintetičkim materijalima

Ovo se odnosi I na posteljinu I na pidzame. Materijali kao što je saten možda djeluju prijatno, ali ipak zadržavaju toplotu tijela mnogo vise nego prirodni materijali, što dovodi do povećanja temperature I  neudobnosti. Zato je najbolje koristiti pamučne pidžame I posteljine.

Spavate u prehladnoj ili pretoploj prostoriji

Spavanje u prostoriji u kojoj je temperatura iznad 24 ili ispod 12 stepeni celzijusovih, uzrokuje poremećaj sna. Optimalna temperature za spavanje je oko 19 stepeni.

O NAMA

Portal namijenjen ženama i svima koji žele da saznaju više o ženama. Mi smo tu, ne samo za modernu i savremenu ženu, nego i za one koje se ne osjećaju tako. Tu smo za majke, domaćice, poslovne žene, mlade i one u najboljim godinama. Svakodnevno spremamo za svakoga po nešto. Hvala vam što nas pratite ;)

PRATITE NAS NA

© 2011 zenasamja.me. Sva prava zadržana.