Najbolja restrikcija kalorija: 3 omiljena jela u novom izdanju!

Krompir i tjestenina spadaju među najomiljenije priloge, a često i kompletna jela. Ali, upravo su ove dvijue namirnice prepune ugljenihhidrata zbog čega nikako ne mogu biti vaši saveznici u mršavljenju. Zato probajte sa ovim zanimljivim zamjenama…

Najbolja restrikcija kalorija: 3 omiljena jela u novom izdanju!

LAZANJE

Patlidžan umesto tijesta:
Patlidžan je ukusna namirnica guste strukture koja može zamijeniti tijesto za lazanje.
Patlidžan operite i isjeckajte na listove. U pleh stavite masni papir, na njega poslažite povrće i lagano premažite maslinovim uljem.
Pecite ih u pećnici oko 5 minuta na 220 stepeni s jedne i isto toliko s druge strane.
Nakon što su pečeni, patlidžane možete upotrebiti na isti način kao testo za klasične lazanje.

PIRE

Karfiol umjesto krompira:
Ovo povrće u kuvanoj varijanti ima nježnu teksturu i biće vam ukusna zamjena za krompir.
Karfiol skuvajte na pari i ubacite vodu. U lonac dodajte maslac, so i pavlaku za kuvanje, kao kada pravite klasični pire od krompira. Sve zajedno dobro izmiksajte. Ako želite bogatiji ukus, na plotni vrlo malo prepržite usitnjeni bijeli luk i dodajte ga u pire i još malo sve zajedno izmiksajte.

ŠPAGETI

Tikvice umjesto tjestenine:
Tikvice su namirnica koju obožavaju svi i zato je treba maksimalno iskoristiti.
Isjeckajte tikvice na tanke listove i potom svaki list na trakice (deblje ili tanje) i dobili stešpagete od povrća.

Špagete možete skuvati odvojeno ili kada napravite sos za tjesteninu, ubacite ih na kraju u njega i sve zajedno prokuvajte još par minuta.

 

Prva.rs

 

O NAMA

Portal namijenjen ženama i svima koji žele da saznaju više o ženama. Mi smo tu, ne samo za modernu i savremenu ženu, nego i za one koje se ne osjećaju tako. Tu smo za majke, domaćice, poslovne žene, mlade i one u najboljim godinama. Svakodnevno spremamo za svakoga po nešto. Hvala vam što nas pratite ;)

PRATITE NAS NA

© 2011 zenasamja.me. Sva prava zadržana.