Koliko vaše omiljeno voće ima šećera i kalorija

Voće se stalno preporučuje za dijetalni režim ishrane, ali bila bi velika greška računati da može da se jede bez ograničenja jer ima plodova koji su prepuni šećera i kalorija.

Koliko vaše omiljeno voće ima šećera i kalorija

Voće je uvijek pri vrhu liste namirnica koje bi obavezno trebalo da ubacite u svoju ishranu, a uz to se preporučuje i nekoliko (čak i do sedam) šolja narezanog voća dnevno kao sjajna grickalica koja je uz to i zdrava.

Međutim, pogledajmo stvar s druge strane - i voće ima neke kalorije, a ima i šećera, pa kad malo bolje pogledate donju tabelu, vidjećete kako bi takva količina voća dnevno, kad ne bi pažljivo odabirali, mogla uzrokovati prilične probleme s linijom.

Recimo, 100 grama suvih smokava ima čak 13,8 grama šećera, a ista količina banana ili trešanja ima 76 kalorija.

Kad bi prosječno uzimali sedam šolja, što odgovara količini od 100 grama prosječno slatkog i kaloričnog voća, dnevno bi u sebe unijeli dodatnih cca 350 kalorija i 60-ak grama šećera, što bi se vrlo brzo vidjelo na vašoj liniji.

Zato, kad planirate voćne obroke, evo tabela pa pripazite što jedete:

 

Voće (100g) Šećer (g) Kalorijska vrijednost
Jagode 4,1 27
Grejpfrut 5,9 29
Nektarine 6,7 37
Naranče 7,1 33
Lubenica 5,2 25
Breskve 7,1 33
Marelice 7,8 42
Šljive 8,4 39
Kruške 8,4 49
Ananas 8,4 42
Borovnice 8,4 49
Jabuke 8,8 44
Mandarine 9 45
Kivi 9,2 56
Banane 10,1 76
Trešnja 10,9 76
Nar (šipak) 11,6 70
Smokve 13,8 62

 

metro-portal.hr

O NAMA

Portal namijenjen ženama i svima koji žele da saznaju više o ženama. Mi smo tu, ne samo za modernu i savremenu ženu, nego i za one koje se ne osjećaju tako. Tu smo za majke, domaćice, poslovne žene, mlade i one u najboljim godinama. Svakodnevno spremamo za svakoga po nešto. Hvala vam što nas pratite ;)

PRATITE NAS NA

© 2011 zenasamja.me. Sva prava zadržana.