Medicinska dijeta

Medicinska dijeta

Medicinska dijeta je taj naziv dobila, jer se koristi kod pacijenata oboljelih od bolesti srca, koji pred operaciju treba da oslabe, a da ipak ne izgube snagu.

Sa ovom dijetom za 5 dana možete da izgubite od 2 do 5 kilograma, a za 15 dana 10 do 15 kilograma. Pritom se nećete osjećati iscrpljeno i slabo, obzirom da dijeta obezbjedjuje dovoljno vitamina i minerala. Medicinska dijeta se sprovodi 3 puta po 5 dana. Ako želite da izgubite više kilograma, poslije svakih 15 dana dijete treba da napravite petnaestodnevnu pauzu, tokom koje takodje treba da budete na posebnom režimu ishrane.

Prvi dan:  

Doručak: narandža, četiri krekera, šolja nezasladjenog čaja ili kafe.
Ručak: narandža, kuvano jaje, pola šolje jogurta.
Večera: dva paradajza, dva kuvana jaja, krastavac ili zelena saata.

Drugi dan:

Doručak: narandža, 4 krekera, šolja nezasladjenog čaja ili kafe.
Ručak: narandža, kuvano jaje, pola šolje jogurta.
Večera: pljeskavica (125 grama mljevenog mesa), paradajz, 4 krekera, narandža, šolja nezasladjenog čaja ili kafe.

Treći dan:

Doručak: narandža, 4 krekera, šolja nezasladjenog čaja ili kafe.
Ručak: narandža, kuvano jaje, pola šolje jogurta, zelena salata ili dva krastavca, nezasladjen čaj ili kafa.
Večera:
pljeskavica (125 grama mljevenog mesa), 4 krekera, narandža, nezasladjen čaj ili kafa.

Četvrti dan:

Doručak: narandža, 4 krekera, nezasladjen čaj ili kafa.
Ručak: 125 grama nemasnog sira, paradajz, 4 krekera.
Večera: pljeskavica (125 grama mljevenog mesa), 4 krekera, dva paradajza, jabuka.

Peti dan:

Doručak: narandža, 4 krekera, nezasladjen čaj ili kafa.
Ručak: 200 grama ribe ili pilećeg bijelog mesa, 4 krekera, paradajz.
Večera: 500 grama kuvanog povrća, kuvano jaje, paradajz.

Ukoliko se odlučite za ovaj režim ishrane, treba da znate da meso i bareno povrće možete da začinite vegetom, pljeskavice da pečete u teflonskom tiganju, a svježi paradajz možete da zamijenite kuvanim.

Namirnice iz ove dijete treba da se konzumiraju u tačno odredjenim količinama i po redu kojim su navedene. Obroci ne smiju da se preskaču.

Tagovi :

O NAMA

Portal namijenjen ženama i svima koji žele da saznaju više o ženama. Mi smo tu, ne samo za modernu i savremenu ženu, nego i za one koje se ne osjećaju tako. Tu smo za majke, domaćice, poslovne žene, mlade i one u najboljim godinama. Svakodnevno spremamo za svakoga po nešto. Hvala vam što nas pratite ;)

PRATITE NAS NA

© 2011 zenasamja.me. Sva prava zadržana.